Backpacken in Nieuw Zeeland en Australie

Still in Napier

Hello guys!

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik voor het laatst iets op mijn blog gezet heb en dit komt doordat ik de laatste paar maanden alleen maar aan het werk geweest ben. In totaal ben ik nu al 10 weken met dozen aan het sjouwen en in die 10 weken hebben we welgeteld 8 vrije dagen gehad! We hebben zelfs een week gewerkt met shifts van 12 uur per dag! Maar ieder nadeel heb z'n voordeel... het geld stroomt binnen! Gelukkig is de hele drukke periode nu over en hebben we vanaf nu waarschijnlijk iedere week minimaal een dag vrij.

Pasen lijkt alweer zolang geleden maar doordat ik in de tussentijd geen tijd had om mijn blog bij te werken zal ik daar beginnen met mijn verhaaltje.

In het paasweekend waren we maarliefst 4 dagen vrij en tijdens dit weekend ben ik terug gegaan naar een van de mooiste plekjes in Hawkes Bay, Cape Kidnappers. Dit keer ben ik daar naartoe gegaan met Memet, Mika en Kayo en ook dit keer was het weer super mooi! Het weer was perfect, leuke mensen en prachtige natuur.

Het paasweekend was het laatste weekend van twee duitse meisjes in Napier en dit moest natuurlijk gevierd worden. Zaterdag zijn we naar een aantal wijngaarden geweest en hebben we wijn geproeft. Daarna hebben we gegeten op Bluff Hill met wederom een prachtige zonsondergang. Die avond hebben we een kampvuur op het strand gemaakt en hebben we de wijn die we gekocht hadden verorberd.

Na het paasweekend volgden er drie helse weken waarin er alleen maar gewerkt werd, met als klap op de vuurpijl de week de week met shifts van 12 uur per dag! So much fun! Na deze helse week hebben een welverdiende dag rust gekregen en sindsdien werken we weer de normale shifts van 10 uur per dag... jeeh.

Dit weekend ben ik heerlijk twee dagen vrij en het voelt echt als vakantie! Eindelijk heb ik de tijd om wat aan mijn blog te doen en leuke dingen te doen met vrienden uit het hostel. Het weer is nog steed aangenaam te noemen met temperaturen rond de 20-23 graden! De bladeren beginnen wel van de bomen te vallen, maar dat is tot nu toe het enige teken dat het al herfst is.

Ik ben van plan om nog een maand te blijven werken voor Green Planet Ltd. en daarna met Etienne naar het zuidereiland te reizen. Ik zal mijn verjaardag dus vieren in Napier!

Geniet vooral van mijn geweldige fotografie kunsten en bekijk vooral ook het album van Napier nogmaals. Ik zal namelijk een aantal nieuwe foto's aan dit album toevoegen!

Fijne moederdag iedereen!!

Jelle

Reacties

Reacties

jan en adeline

Leuk dat we weer even wat van je hebben gehoord , en wat een mooie en leuke foto's. Jelle nog maar heel veel plezier.
Vooral genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active