Backpacken in Nieuw Zeeland en Australie

Singapore en eerste dagen Auckland

Hallo iedereen,

Na een emotioneel afscheid dinsdag op schiphol, is het avontuur dan toch echt begonnen. Het vliegen vond ik erg lang duren, maar ja ik ben ook niets gewend. Na een uitputtende vlucht van 7,5 uur van Dubai naar Singapore was ik blij dat ik even van het vliegveld af mocht en een nacht goed kon bij slapen in Hotel Royal Newton Singapore.

De volgende dag hadden we al vroeg een citytour door Singapore. Om 08:30 werden we opgehaald bij het hotel en hebben we de highlights van Singapore gezien (zie foto's). De rest van de dag lekker rustig aan gedaan om dat het rond de 31 graden was en enorm benauwd.

'S avonds zijn we opgehaald voor onze langste vlucht, van Singapore naar Sydney. In Sydney hebben we afscheid genomen van onze reismaatjes. 4 van de 6 mensen beginnen hun reis namelijk in Australië. Vervolgens zijn wij nog 3 uur door gevolgen naar Auckland, Nieuw Zeeland!

De afgelopen twee dagen hebben we de stad verkend (zie foto's ) en zijn we naar een museum geweest. Omdat we beide best wel last hebben van een jetlag doen we het voorlopig nog lekker rustig aan. Het hostel is enorm druk met rond de 500 bedden. Echt contact leggen en plannen maken met andere backpackers lukt daardoor nog niet zo goed. Vrijdag vertrekken we uit Auckland, waarschijnlijk richting Hamilton.

Jelle

Thea Veerman

Jelle* en reismaatje!!! Wat een reis, mannen. Maar nu gaat het avontuur pas echt beginnen. Goede reis en we volgen jullie op de kaart van New Zeeland. en op de computer natuurlijk! See You*

Lisa

Goodluck guyssss! :)